A R G !

Nu är jag angry !! Damn så galen! Men men . Det var helt okej på grönan . Åkte (ofc) Girafferna först med Jasmine , Sen typ ngn liiiiiten derjodalbana (stavas) , sen nyckelpigan , kaffe kopparna och lill frittfall . Sen åkte vi lite annat åkte blcäkfisken typ 1000 ggr med Nina, Jasmine, Sarah , Hampus , Markus . Åkte sedan inget mera i typ 30min .... Somsagt ..... Men sen åkte jag och Emma och Alva kvasten 1gg sen tvister 2-3ggr :D Helt awesume ! Älska att den typ åkte rakt ner :D HAHA , Emma bah skrek satt aah har ganska ont i huvudet .... :( men that's life ! :D Älskar er !! :D haha åkte vilda musen fleeeeera ggr :DDD Älskart ! Alva ser ut som om hon ska spy , jag asgarvar åt Emma som typ döör ! skrek HELA jkla tiden :o haha!! Kanske tar över fotot hit till goa blöggen ;D
SUR !!!!!!!!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
O nji får inte veta ngt . ;) :(
Moget av dig ! Du LOVADE ! .... . Llågt at inte kunna lita på h*n som står mig NÄRMAST ! :@ fyfn ! Nu kommer jag aldrig prata med dig ...

Kommentarer
Postat av: Linnéa Söderström

Det var ju inte bra!

2012-06-05 @ 20:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu